2024-07-082024-05-132024-07-082023-12-10GONZAGA, Rayne Batista. A transformação vibrante: um estudo sobre a evolução das cores nas campanhas publicitárias para o festival de Parintins. 2023. 38 p. Monografia (Tecnologia em Produção Publicitária) – Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Amazonas, Campus Manaus Centro, Manaus, 2023.http://repositorio.ifam.edu.br/jspui/handle/4321/1477This article critically examines the process of adaptation of sponsoring brands to the vibrant Parintins Folk Festival, focusing on the color changes during the event. Considering the strong symbolism of the colors red (Boi Garantido) and blue (Boi Caprichoso) in the festival, the research seeks to understand how brands incorporate these traditions into their visual identities. The results aim to contribute to a deeper understanding of branding strategies in specific cultural contexts, providing valuable insights for the academic field and culturally conscious marketing practices.Acesso AbertoPublicidadeCampanha publicitáriaFestival de ParintinsCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::COMUNICACAO::RELACOES PUBLICAS E PROPAGANDAA transformação vibrante: um estudo sobre a evolução das cores nas campanhas publicitárias para o festival de ParintinsTrabalho de Conclusão de Curso