Logo do repositório
Comunidades & Coleções
Tudo no DSpace
Ficha Catalográfica
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Entrar
Novo usuário? Clique aqui para cadastrar.Esqueceu sua senha?
  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "Diniz, Emma Paula Chavez"

Filtrar resultados informando as primeiras letras
Agora exibindo 1 - 2 de 2
  • Resultados por Página
  • Opções de Ordenação
  • Imagem de Miniatura
    Item
    Tornar-se professor: autoformação de professores sob a perspectiva do patrimônio cultural docente
    (2022-12-16) Diniz, Emma Paula Chavez; Normando, Tarcísio Serpa; http://lattes.cnpq.br/7698576507317746; Normando, Tarcísio Serpa; http://lattes.cnpq.br/7698576507317746; Gonzaga, Amarildo Menezes; http://lattes.cnpq.br/2786554010520173; Luna, Rita Esther Ferreira de; http://lattes.cnpq.br/3807042671218885
  • Imagem de Miniatura
    Item
    Tornar-se professor: seu patrimônio é seu legado! Manual do participante
    (2022-12-16) Diniz, Emma Paula Chavez; Normando, Tarcísio Serpa
    Teachers can benefit from teaching self-training through the online workshop Becoming a teacher: your heritage is your legacy, which enables the teacher to have a learning process through school culture as a Teaching Cultural Heritage and in this way reflect on the which is the course of becoming a teacher. The general objective of this manual is to present our research focused on Teacher Training, which is combined in a didactic material in digital media, available on the patridoc.com website, based on Metacognition and Meaningful Learning. This guide seeks to guide the access and course of the workshop. We will explain the teaching proposal, the way of accessing the virtual environment and the environment itself. The particularities of this product are the way in which the training is offered, given that the fact that the workshop is entirely in the media, which follows a trend in Education, and the point of proposal of valuing teaching knowledge, as a result of the teacher's experience in classroom.
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Estado do Amazonas
Coordenação geral de bibliotecas - cgeb.proen@ifam.edu.br
Diretoria de Gestão de tecnologia da informação - dgti@ifam.edu.br